Direktlänk till inlägg 30 december 2009

Tropisk, nattline, det vanliga

Av Emelie Holmgren - 30 december 2009 13:25

Hej på er.


Igår var jag en hel runda på stan med ida :) hade mycket rooligt. hehe.

Jag köpte: en svart, tunn, tröja. 

Ett "nattlinne" xD nej men en grå svartrandig tröja, men det liknar lite ett nattline.

En till svart tröja. (hmm mkt tröjor :D)

Svarta knästrumpor.

En svart kläning.

+ lite små grejs.


När vi va inne på Jc och jag höll massor av kassar, kläder o väska i händerna. så skulle jag poengtera detta för ida när jag tittade på lite kläder. så orden flyger ur min mun rätt högt och jag råka säga.- Ida, jag e lite full!

Trodde jag skulle dö av skratt. Haha.


Men  men, sedan skulle jag träffa min bror. vi skulle käka på surre, men de va julstängt så vi gick till campino ist och jag åt en kycklingsallad o han "de vanliga", va de nu e. aja.

Sedan gick jag hem och gick ut med hunden.

Sedan kom Pamme och vi åkte till Liz <3, där de var mer folk. och vi drack lite, snackade, dansade, flummade. jag satt till och med ute och snackade med securitas. Haha. Eller, när jag satt ute kom securitas, o han väntade på sin kollega innan han skulle upp o klaga på liz, så jag satt o snacka med han en stund. Sedan dog allt ut o alla drog hem.


Jag gick hem o käkade soppa o sen sov. hehe :P I love mammas soppa!

Igår va jag glad nästan hela dagen. jag sa ju att den skulle bli bra, o de blev den. hade as kul.


Nu sitter jag o dricker barvo juice tropisk, lätt den bästa. Sedan ska jag iväg och simma. verry nice!


Chao

E.Holmgren

 
 
DONKEN

DONKEN

31 december 2009 02:35

HAHHAAHA!! :P satt du och uppehöll dem medan de skulle komma fler? :P hon fick väl inge böter eller nå.. den tröjan, är det den som är på liz's bdb på dig o pamme? näör ni brottas eller dansar eller nåt.. snygg som fan tyckte jag. :P pössa. ps. nyhet, ny look i min blogg... :P eller, ny o NY.....! xD

http://donkens.blogg.se

 
DONKEN

DONKEN

1 januari 2010 17:32

Hur var nyåret? :) förutom plånkan då förstås. Min kamera är borta, jag tror den är hos macco, men får leta lite till här hemma med först. Fan, idag är det ju fredag! Vad ska du gö ikväll? pöss.

http://donkens.blogg.se

 
DONKEN

DONKEN

1 januari 2010 17:57

bilder och text om nnyuårsafton, beställes av emlan. tackartack :) pöss.

http://donkens.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emelie Holmgren - 10 oktober 2011 12:54

Tja! Jag har varit ledig lördag, söndag och nu måndag.. och jag är så uttråkad! Min sambo jobbar så jag sitter för de mesta hemma själv :(   Men i lördags fick jag ett ryck så jag bestämde att när Robert kommer hem vid halv fyra så åker vi ti...

Av Emelie Holmgren - 6 oktober 2011 12:48

Hejsan   Igår hade jag min kompis på brevidgång på mitt jobb, vi skulle ha rast och hon skulle lämna mig med bilen hos mig. när vi är en bit längre bort från min lägenhet ser vi hennes cykel som varit stulen ett par månader, ihop låst med en anna...

Av Emelie Holmgren - 25 juli 2010 21:58


vi får se vad framtiden har att ge, nu är det tiden som avgör... ...

Av Emelie Holmgren - 25 juli 2010 09:20

Har du lärt dig att stå vid ditt ord? Sånt imponerar mer än ett leende Här är ett avtryck som sitter längre än det du redan gjort..                                               KENT- Avtryck Och jag drog med dig i mitt fall Och sen gled jag b...

Av Emelie Holmgren - 24 juli 2010 22:33

En stilla natt. En ensam solnedgång. En tystnad. Ett tomrum bara ljudet av en klocka som tickar. tiden går, men står stilla. Ensamt, tyst, overkligt. __________________________________________________ ...

Ovido - Quiz & Flashcards