Alla inlägg den 13 december 2009

Av Emelie Holmgren - 13 december 2009 23:35

hejsan

Jahap. va ska man säga om allt? förvirrad? eh, ja.

Jag vill inte såra någon, men sedan måste man se vad man själv vill. och inte bara leva efter andras vilja. Bli inte arg och tjurig, de känar inget till.

Helgens känslor har gått upp och ner som en berg och dalbana, och ja ha nog känt alla känslor man kan känna, bara denna helgen. Haha rätt sakadat.

Men har rätt ut mycket med vissa personer nu, och det känns jätteskönt. Men nu står man inför val som inte stämmer överens med vänner, känslor och vad man borde. Allt skulle vara så mycket lättare om man hade en person som sa vad man skulle göra och styrde över hur man känner. Jag e förvirrad över alla känslor nu.


Men jag sa vara passiv och känna in. sedan ska jag handla utifrån va jag själv känner, o skita i andras åsikter. de ha redan skadat nog. aja, nog om detta.


Idag har jag simmat :D AS GÖTT. I LIKE! jag längtar till jullovet, då ska jag simma så mycket jag bara kan. Hade kul igår på Chaplins också. Haha. förutom en obehaglig grej som hände, men de tog vakten hand om. Tack vakten! Du ha vunnit all min respekt nu.


Har snackat massa med Pamme nu, de e jävligt skönt att vi förstår varandra så bra. Har tyckt en grej varit jobbig, som kunde gå ut över oss. men de visade sig att hon tyckte exakt samma, så de e inga problem där inte :)


Läst massa psykologi ikväll också, har väl gått så där. men de fixar sig. Nu ska jag chilla lite och fixa med lite saker.


vi får se vad framtiden har att ge, nu e det tiden som avgör.


Chao :D

Emlan & Busigaskuttan, evigt förenade.



Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards