Direktlänk till inlägg 22 februari 2010

Förkyld. MTV & choklad

Av Emelie Holmgren - 22 februari 2010 14:34

Hej igen..


Usch jag är så förkyld! men det är nice att de är så lugnt här på praktiken.

Skiftar mellan datorn och ligga i soffan o titta på mtv.

Min handledare har semester denna veckan och hon jag skulle vara med egentligen är sjuk, så jag får vara med någon anna snubbe. hon som var sjuk har också en praktikant från bf som är här också.


Gick upp klockan 06.15 idag, de är inte OKEJ!

Haha nää men det är lugnt. Tycker det är rätt nice att stiga upp tidigt om man kommer isäng relativt tidigt dagen innan. nästan så man skutta upp till sitt kaffe och "vakna med the voice" :P


Som sagt efter praktiken ska jag bort till Annelie. Sedan ska Jonathan hämta mig för att följa med mig hem och titta på Film för han är depp o pisst på sitt jobb idag. Får trösta lilla pojken. han kan käka upp mina kladdkake ballerina för jag ska inte ha något mer sån skit nu. Jag lääängtar till ljungby så jag kan simma igen!


Har blivit en rund köttbulle som blöder choklad. äckligt. men Ljungby = träna!

Har gjort det innan och kan göra de igen. 25 kg på 6 månader ;D

Haha vet att alla inte tkr de är okej. men vi har olika sätt att definera må bra på.


Nu kommer det folk..

De va sara!! :D yeeey!

Bye

Emelie

 
 
DONKEN

DONKEN

22 februari 2010 14:56

haha blir inge kärleksmums till dig då? för mig dååår du iaf. o baka ska jag göra ändå. :P
hähä.. har skullat baka dessa hur länge som helst. mmmmmhh...! pöss

http://donkens.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emelie Holmgren - 10 oktober 2011 12:54

Tja! Jag har varit ledig lördag, söndag och nu måndag.. och jag är så uttråkad! Min sambo jobbar så jag sitter för de mesta hemma själv :(   Men i lördags fick jag ett ryck så jag bestämde att när Robert kommer hem vid halv fyra så åker vi ti...

Av Emelie Holmgren - 6 oktober 2011 12:48

Hejsan   Igår hade jag min kompis på brevidgång på mitt jobb, vi skulle ha rast och hon skulle lämna mig med bilen hos mig. när vi är en bit längre bort från min lägenhet ser vi hennes cykel som varit stulen ett par månader, ihop låst med en anna...

Av Emelie Holmgren - 25 juli 2010 21:58


vi får se vad framtiden har att ge, nu är det tiden som avgör... ...

Av Emelie Holmgren - 25 juli 2010 09:20

Har du lärt dig att stå vid ditt ord? Sånt imponerar mer än ett leende Här är ett avtryck som sitter längre än det du redan gjort..                                               KENT- Avtryck Och jag drog med dig i mitt fall Och sen gled jag b...

Av Emelie Holmgren - 24 juli 2010 22:33

En stilla natt. En ensam solnedgång. En tystnad. Ett tomrum bara ljudet av en klocka som tickar. tiden går, men står stilla. Ensamt, tyst, overkligt. __________________________________________________ ...

Ovido - Quiz & Flashcards