Alla inlägg den 12 december 2009

Av Emelie Holmgren - 12 december 2009 12:49

Hellu :D


Sitter nu hemma i Ljungby. och har trots allt ett smile i ansiktet. om de beror på att jag fortfarande ha alkohol i kroppen, de e fint väder ute, eller om de ha med sälar med peruker att göra. kan jag fakitskt inte svara på. men jag njuter ändå av de :)


Igår va fakiskt rätt lugnt. med alkoholen iaf. blev inte så jättefull. va först ute i lagan. men vid ca 12 tiden åkte jag in till stan. gick till harrys. träffade på vänner. sedan pizza o massa skratt. träffade 2 brudar som jag inte känner, när vi käkade pizza. så ringde de någon i hennes mobil. Tommy tror jag t.om han hette. jag fick svara för hon inte visste vem denne va. Haha. jag hade roligt iaf. tyvärr Tommy, jag ville inte komma hem till dig. Han - Kom hem till mig. jag bor mitt i mot smålänningen. Du har en kvart på dig. HAHA


Aja. sommnade vid nån gång efter 5 på natten. gick upp halv tio. Hmm. kollade sedan på pretty women. Men jag ha en känsla i hela kroppen som säger att jag måste titta på hipp hipp hora. HAHA. mkt med horor idag. thihi.


ska duscha nu snart. sedan ska jag till växjö och titta på film med försvarsutb. Sedan har jag inte en aning om vad som händer. Hade behövt sova ut snart. har inte gjort de på två veckor typ. men då måste jag åka hem. och de får vi se hur de blir med de.


Men ha de fint gott folk. jag finns på luren.


Chao :D

E





Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards