Alla inlägg den 24 december 2009

Av Emelie Holmgren - 24 december 2009 14:46

Shoo bree :D


Japp japp, idag e de den dära dagen. Julafton med ett annat namn. En julafton som inte e som något annat år, alltså den ska firas hemma med familjen ist för hela släkten.

Så det blir  familjen Holmgren plus respektive, som är Johanna och Charlotte.


Igår hade jag fullt upp. fick nästan göra allt. städa, julpynta, sätta upp granen, hälla upp godis och slå in julklappar. Askungen gick och la sig 03.30  och steg sedan upp kl. 10.00 färgade håret o fixade de sista, eftersom man har en lat bror som smiter ifrån sina uppgifter. går först och kommer sist. Gaah, blir så arg så jag va tvungen o skrika lite på honom. fast det e julafton.


Vi har varit ine hos Kerstin och Ingermar precis och träffat lite av släkten en runda på en julskinkemacka. Fick en jätte snygg handgjort väska av Kerstin som någon hon kände hade gjort. Nu håller Mamma o co. på med de sista av julmaten och senare kommer stefan o johanna och sedan micke och charlotte.


Nu väntar jag på vinet, ölen och likören ;) Efter all julstress. Okej då, jag vill nog öppna den där julklappen från Jonathan med, undrar va de e i den. känns som ett helt tomt paket. hehe.


Träffade nog alla jag kände igår på ica maxi. jääätte mkt folk. hehe. Lisa, kalle, Tommy, Robin A + Fler. Hehe kanske inte alla jag känner, men nästan :P


Humöret gick upp och ner igår. Är ju så när man e hemma i Ljungby. Får se hur det blir senare idag. men jag hoppas ändå det blir lite lugnt.


Snart börjar Kalle Anka.


Imorgon e det hela huset på Harrrys! Yeey! Kul kul jul :P Jag läängtar :)

Som julafton för mig ;)


Ha det fint nu alla, och en god jul!

Chaoo!

Emelie Holmgren


Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards