Alla inlägg den 28 december 2009

Av Emelie Holmgren - 28 december 2009 16:03

Hejsan :D


Nu är juletiden över. Tycker det e mest skönt. Nu återstår bara nyår.

Det ska jag fira hos Johan med ida + annat folk. Jag tror det kommer bli trevligt :)


Igår låg jag i sängen hela dagen. vaknade först vid 12, somnade om o vaknade igen vid 1. men kände att jag inte hade någon anledning att gå upp så jag låg kvar o läste hela dagen. behöver verkligen vila ut. har varit så sjukt trött den senaste månaden med inte mkt sömn. Men sedan kom Jonathan och hämtade mig och vi åkte hem till Philip för o titta på polarexpressen med 3D glasögon xD


Idag ha jag inte gjort något. tittat på film hela dagen. hinner o orkar nog inte ta bussen nu vid 18.10 så åker nog imorgon vid 12.20 ist. Men har inte bestämt mig ännu.


Inget mer att skriva just nu..


Bye

E

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards