Direktlänk till inlägg 25 februari 2010

Otur, mer otur, Emelie

Av Emelie Holmgren - 25 februari 2010 14:14

Bu!

Alltså, de på finnvedsbostäder måste tro att jag e helt störd eller nått. fick gå upp

dit idag pga av de mednycklen. Ida hade min tredje nyckel och skulle skicka de i ett kuvert till mig, men det hade gått sönder och nycklen trilat ur. fick ett tomt brev hem och ett litet klistermärke format som ett hjärta där det stod. "ursäkta skadan på din post, alvesta postterminal." Damn! DAAAMMMN!

ringde dit iaf, till posten. de tog ala uppgifter o så men de sa att de tar en vecka till 10 dagar innan de ens regesterar det. och de börja leta efter de.

Suck!


Min otur börja bli riktigt skrattretande. hoppasde blir bättre när jag flyttar från denna otursdrabbade staden! Just nu känner jag lite så här; FUCK VÄRNAMO!

men jag får la behålla positiviteten.. det blir nog bättre.. nästa gång bryter jag väl benet i idre eller något. haha. skulle inte förvåna mig.

men iaf, jag gick upp til finnvedsbostäder och förklade allt. jag slipper betala 2000:- för byte av nytt lås, behöver bara betala 150:- för en ny nyckel!

dom känner igen mig när jag kommer dit. har varit där så mkt nu.

Men de e faktiskt riktigt snälla där.


jag e på praktiken nu, så jag har lite annat att göra.

TJao chaio baye

Emlan

 
 
Ingen bild

Sofia

25 februari 2010 16:48

Haha, daamn girl!
Du är craaazy.. Vi kommer båda ligga med brutna ben i Idre ;D

 
DONKEN

DONKEN

26 februari 2010 00:26

ah! en kommentar av nån annan än mig! de cva som fasen. haha... men IDA! hon vet väl för fasen att man måste ha vadderade kuvert till nycklar....! annars går de troligast sönder.
hm. uschans. men men, tur i oturen då när du sliipper byta lås. :P
pepparpeppar, på idre-ben. ;) pöss

http://donkens.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emelie Holmgren - 10 oktober 2011 12:54

Tja! Jag har varit ledig lördag, söndag och nu måndag.. och jag är så uttråkad! Min sambo jobbar så jag sitter för de mesta hemma själv :(   Men i lördags fick jag ett ryck så jag bestämde att när Robert kommer hem vid halv fyra så åker vi ti...

Av Emelie Holmgren - 6 oktober 2011 12:48

Hejsan   Igår hade jag min kompis på brevidgång på mitt jobb, vi skulle ha rast och hon skulle lämna mig med bilen hos mig. när vi är en bit längre bort från min lägenhet ser vi hennes cykel som varit stulen ett par månader, ihop låst med en anna...

Av Emelie Holmgren - 25 juli 2010 21:58


vi får se vad framtiden har att ge, nu är det tiden som avgör... ...

Av Emelie Holmgren - 25 juli 2010 09:20

Har du lärt dig att stå vid ditt ord? Sånt imponerar mer än ett leende Här är ett avtryck som sitter längre än det du redan gjort..                                               KENT- Avtryck Och jag drog med dig i mitt fall Och sen gled jag b...

Av Emelie Holmgren - 24 juli 2010 22:33

En stilla natt. En ensam solnedgång. En tystnad. Ett tomrum bara ljudet av en klocka som tickar. tiden går, men står stilla. Ensamt, tyst, overkligt. __________________________________________________ ...

Ovido - Quiz & Flashcards