Alla inlägg under juli 2010

Av Emelie Holmgren - 25 juli 2010 21:58

vi får se vad framtiden har att ge, nu är det tiden som avgör...

Av Emelie Holmgren - 25 juli 2010 09:20

Har du lärt dig att stå vid ditt ord?
Sånt imponerar mer än ett leende
Här är ett avtryck som sitter
längre än det du redan gjort..

                                              KENT- Avtryck


Och jag drog med dig i mitt fall
Och sen gled jag bara undan
Så förlåt, förlåt för allt

För min förbannade kluvna tunga

KENT - Ensammast i sverige



Ge mig en ny drog som tar mig nånstans Jag behöver en ny medicin och ett nytt land När jag faller lycklig och fri var det falskt alarm, falsk marknadsföring men även inbitna lögnare har sin charm


KENT - Gammla Ullevi


När Jag blir grå
När Jag faller
Orkar Du för 2?
När idag blir igår
Kommer Du att älska mig
ändå?


                               KENT - Berg & dalvana



Av Emelie Holmgren - 24 juli 2010 22:33

En stilla natt. En ensam solnedgång. En tystnad. Ett tomrum

bara ljudet av en klocka som tickar. tiden går, men står stilla.

Ensamt, tyst, overkligt.


__________________________________________________


Av Emelie Holmgren - 22 juli 2010 13:19

Hejsan hoppsan.


Idag är jag ledig och jag ska snart iväg till IKEA med The family.

Blir till att jobba alla nätter i helgen och vara ledig på dagarna. Imorgon ska jag vara valp vakt till min brors valp. och sedan börjar jag vid 15. oo och jobbar till 08.30 och börjar sedan vid 19.30 sen håller de på så hela helgen typ. slutar måndag vid 12. ^^


Nehä, om man ska ta sig i kragen och gå och duscha..

Men någon som ha tips på lite bra musik?


pösshääj

Av Emelie Holmgren - 15 juli 2010 17:31

Har jobbat idag som sagt. Sitter nu hos R och har tittat lite på scrubs. Fan va seg jag är idag. gick till jobbet idag. snicigt. imorgon ska jag jobba natten 15- 9 på lördags morgonen. blir nog fint.


Skulle igentligen åkt till chappen med lite folk på lördagen men tror inte de blir av för de e lite osäkert om jag behöver hoppa in och jobba natten på lördagen.

men men får se hur de blir. längta till min andra lön iaf <3


Nää ska snart hem o umgås lite med maxan xD


Byye 

puss o kram ses på stan

Av Emelie Holmgren - 15 juli 2010 06:32

Hej


Gäsp. klockan är 06.30 och jag ska snart gå och jobba, fick hoppa in idag för en på jobbet ha fått borelia. usch. men va gör man. jobbar 7 - 15.30


hinner inte skriva mer.


bye

Av Emelie Holmgren - 14 juli 2010 13:14

Tjaa, tjenna!


Det va länge sedan nu. Hehe, jaa. vad ha hänt?

Jag har flyttat tillbaka till ljungby och trivs mycket bra. Jag sommarjobbar och sliter på. skolan börja den 19 agusti och v. 34 ska vi på sommarfjälls vandring, det ska bli sjukt kul. forsränning i Norge och jag o Sofia ska köra hot-dog.


Idag ha jag jobbat 7- 12 och sitter just nu hos mina föräldrar. Ska hem om en liten stund och sedan ut och bada med Ida och Tommy. Idag fyller min älsta bror Mikael år och det ska firas hemma hos honom med lite grillat.

Imorgon ska jag jobba igen för jag fick hoppa in åt en som fått borelia. blir att jobba 7-15-30. Men det fixar jag :) Gytt med pengarna sen. dom är väldrigt behövda just nu. är i stort behov av en ny dator.


Måste iväg nu iaf, för folket väntar

Puss & kram ses på stan.

Emmzi

 

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards