Direktlänk till inlägg 23 februari 2010

Lunch. Gladare & tvätt

Av Emelie Holmgren - 23 februari 2010 12:07

hellu!

Nu sitter jag på praktiken igen. har lunch nu. blev mackor.

Det är en till praktikant här, från BF i värnamo och vi håller på och göra smycket.

Kul att göra något iaf :P


Idag måste jag hem och packa lite mer. igår packade jag ner halva garderoben.

Mamma och pappa kanske kommer ikväll och hämta lite kassar. imorgon kommer pappa och stefan (bror min) med släpet för att hämta grejer.

Tiden går fort. Hoppas jag kan åka med min handledare sen nästa vecka. skulle vara jättebra. för busstiderna stämmer inte med mina praktiktider xD


jag mår riktigt bra nu förtiden. sover otroligt mycket bättre. är gladare. jaa allt.

Bara jag kan börja simma snart. läängtar till Ljungby just för det :) Kollade och mitt kort räcker till den 8 mars. hehe så jag får ju köpa nytt årskort :P

badet var verkligen mitt andra hem innan. var där nästan varje dag. simmade, bastade, solade. jaa allt. mådde as bra av det. vill ha det så igen :) och de ska jag ha också. hehe.


Jag är förkyld. nyser hela tiden. hehe. igår frös jag massa. men men.

Tvättade igår cokså. Sista tvätten där. Sen åkte jag och Jontahan till citygross.

Handlade bröd, skinka mm.


Jag har gått till praktiekn både igår och idag. tar en halvtimme, men det e skönt att röra på sig.


Bye

Emmzi

 
 
DONKEN

DONKEN

23 februari 2010 22:45

hehe nä de blev ju en väldigt snabb visit ;)
stefan kom inte hit, han har inte hört av sig och ärligt talat hade jag glömt bort det, att messa honom eller nåt. ville inte störa med o ringa om han hade möte, heller. så de blev inget med det. får hoppas att han kommer en annan gång, de har väl möten fler ggr hoppas jag.
hoppas de gick bra med packeriet och att du inte strssar alldeles för mycket. Jag måste också börja simma igen... när fan ska de öppna här igen?
tycker att det är skittrist att du flyttar tillbaka, det hoppas jag du vet om..
sågs ju inte sådär jätteofta nu , men de va skönt o ha nån å gå på ÖB med, liksom. juh! :P
pöss pårej din pussgrunka. ;)

http://donkens.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emelie Holmgren - 10 oktober 2011 12:54

Tja! Jag har varit ledig lördag, söndag och nu måndag.. och jag är så uttråkad! Min sambo jobbar så jag sitter för de mesta hemma själv :(   Men i lördags fick jag ett ryck så jag bestämde att när Robert kommer hem vid halv fyra så åker vi ti...

Av Emelie Holmgren - 6 oktober 2011 12:48

Hejsan   Igår hade jag min kompis på brevidgång på mitt jobb, vi skulle ha rast och hon skulle lämna mig med bilen hos mig. när vi är en bit längre bort från min lägenhet ser vi hennes cykel som varit stulen ett par månader, ihop låst med en anna...

Av Emelie Holmgren - 25 juli 2010 21:58


vi får se vad framtiden har att ge, nu är det tiden som avgör... ...

Av Emelie Holmgren - 25 juli 2010 09:20

Har du lärt dig att stå vid ditt ord? Sånt imponerar mer än ett leende Här är ett avtryck som sitter längre än det du redan gjort..                                               KENT- Avtryck Och jag drog med dig i mitt fall Och sen gled jag b...

Av Emelie Holmgren - 24 juli 2010 22:33

En stilla natt. En ensam solnedgång. En tystnad. Ett tomrum bara ljudet av en klocka som tickar. tiden går, men står stilla. Ensamt, tyst, overkligt. __________________________________________________ ...

Ovido - Quiz & Flashcards