Direktlänk till inlägg 29 december 2009

bra dag, vågen, på drift?

Av Emelie Holmgren - 29 december 2009 10:55

Hellu :P


Titta! jag e vaken. NU! :P Haha klockan är 10.55 och jag gick upp vid 9 idag xD


Pamme, Jimmy och Martin kom hem till mig igår. vi snacka lite skit och spelade "helt hysteriskt". Sedan packade jag mina grejer och vi drog till stan. Men Martin och Jimmy försvann så de blev bara Jag och Pamme hos Pamme. Men de va treevligt :P Anna Ankas jul, kycklingsallad och mys. Hehe.


Så jag sov där. Och pamme skulle jobba vid tio, så jag kom upp i vettig tid. Så nu e jag hemma på Tegnergatan i Ljungby o har duschat o fixat, återstår bara att platta håret innan jag o ida kan ner på stan o SHOPPA! Häver ju i mig massa kaffe med så jag e helt speedad. Grr i like this day. :D:D Simma sen med, om de hinns med. men det får vi se till så då gör.


Känns så skönt för alla grejer som jag va irriterad på igår, e helt borta nu. Man måste ha sina negativa dagar o bara slöa ner sig o va helt off, för att sedan bara vänta o bli den positivaste. sån e jag iaf xD titi, sen e jag ju våg också. Håller på o väger vågskålarna fram och tillbaka hela tiden. inte lätt att få de jämt inte. xD


HAha. läs detta! Fan, de e ju så xD


Den som är född i Vågens tecken trivs i glada och festliga sammanhang. En social, utåtriktad natur med god förmåga att knyta kontakter. I relationer och samarbete är Vågen diplomatisk och hänsynsfull, rättvis och välmenande. Vågen är mån om att göra ett gott intryck och är svag för smicker. Uppmuntran och gemenskap är viktigt för denna tillmötesgående, charmiga karaktär.


Skönhetsplaneten Venus styr över tecknet. Vågen har en dragning till festligheter av olika slag, glitter och nöjen. En livsnjutare med ett glatt sällskapsliv. Vågen är angelägen om att det ska väga jämnt i vågskålarna, inget får bli fel, å ena sidan men å andra sidan. Ambivalens och ibland dubbla budskap hör till bilden. Vågen kan ha svårt för att fatta beslut och är angelägen om att inte trampa andra på tårna.


Vågen har ofta god smak och intresse för kläder eller inredning. Att dekorera och pyssla faller sig naturligt för denna estet. Vågen tycker inte om bråk och stridigheter utan föredrar balans och harmoni. Det finns inte så många singlar födda i detta romantiska tecken. Om Vågen känner sig ensam dröjer det inte länge förrän tomrummet är fyllt. Tvåsamhet och gemenskap är viktigt för samarbetsvilliga, mjuka Vågen. En smula fåfänga hör till bilden. Vågen söker uppskattning och bekräftelse och har ofta ett fördelaktigt yttre.


Smidighet och anpassningsförmåga finns i stora mått. Vågen är lättsam, humoristisk och underhållande, men blir lätt rastlös och uttråkad av den grå vardagen. Vågen har gott om list och taktik, och inga svårigheter med att linda andra runt sitt finger. En flexibel natur med glimten i ögat!


Haha o just detta också (stämmer jättebra):

Vågen är inte känd för att kunna fatta snabba beslut, vad det än gäller. Du måste alltid väga för och emot och det leder ofta till beslutsångest.



Och så avslutningsvis en bra låt

http://www.youtube.com/watch?v=kcSnssBTfTg


Ha det fint nu alla o ha en bra dag, de ska jag ha iaf :)

Chao

Emlan (:

Vågen är inte känd för att kunna fatta snabba beslut, vad det än gäller. Du måste alltid väga för och emot och det leder ofta till beslutsångest.

 
 
DONKEN

DONKEN

29 december 2009 12:58

fick läsa det i omgångar, då jag måste springa efetr Vince var han nu är hela tiden :P ålåar fort som faaasen. Nu med, tex. kan inte slkriva nåt i ett stycke längre. haha... Ja halleda. sppeeeedad emelie. we like:P och de stämmer som fan, det mesta där. :P pössa.

http://donkens.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emelie Holmgren - 10 oktober 2011 12:54

Tja! Jag har varit ledig lördag, söndag och nu måndag.. och jag är så uttråkad! Min sambo jobbar så jag sitter för de mesta hemma själv :(   Men i lördags fick jag ett ryck så jag bestämde att när Robert kommer hem vid halv fyra så åker vi ti...

Av Emelie Holmgren - 6 oktober 2011 12:48

Hejsan   Igår hade jag min kompis på brevidgång på mitt jobb, vi skulle ha rast och hon skulle lämna mig med bilen hos mig. när vi är en bit längre bort från min lägenhet ser vi hennes cykel som varit stulen ett par månader, ihop låst med en anna...

Av Emelie Holmgren - 25 juli 2010 21:58


vi får se vad framtiden har att ge, nu är det tiden som avgör... ...

Av Emelie Holmgren - 25 juli 2010 09:20

Har du lärt dig att stå vid ditt ord? Sånt imponerar mer än ett leende Här är ett avtryck som sitter längre än det du redan gjort..                                               KENT- Avtryck Och jag drog med dig i mitt fall Och sen gled jag b...

Av Emelie Holmgren - 24 juli 2010 22:33

En stilla natt. En ensam solnedgång. En tystnad. Ett tomrum bara ljudet av en klocka som tickar. tiden går, men står stilla. Ensamt, tyst, overkligt. __________________________________________________ ...

Ovido - Quiz & Flashcards