Direktlänk till inlägg 21 december 2009

Clementiner, städa & nyår

Av Emelie Holmgren - 21 december 2009 15:35

Chhaa!


Det e jobbigt med clementiner. De kan se jättegoda ut. men när man öppnar skalet och smakar på innehållet så kan man bli sjukt besviken. den va inte lika söt och god som den sågut. utan antigen smaklös eller besk.

Men det finns också clementiner som inte ser så mkt ut för världen, o de kan vara otroligt goda.


har man varit i kontakt med besvikelse clementinen. kan det leda till så att man ibland inte vågar öppna en ny clementin, för man vet inte vad som väntar under skalet.



__________________________________________________


Jag kommer aldrig mer prata med dig. lämna mig i fred. jag e fan rädd för dig.


Det kryper i kroppen av obehag. jag va livrädd. de va jävligt äckligt. ville inte röra mig. allt känns sjukt konstigt. vill här ifrån. vill iaf inte vara själv.


Annars mår jag bra. förutom, det där. usch trodde inte de skulle bli så. usch. mår illa av de.


städa och tvätta idag då. RENT <3 Imorgon ullared och sedan ljungby.


Jul kommer firas på tegnergatan tror jag. Nyår vet jag inte ännu.


Chao.

E.H






 
 
DONKEN

DONKEN

21 december 2009 20:02

oj, men fifan :/ Jag vill ju med till Ullared. Lasse har fått fix idé om växjö istället nu. Övertalning pågår... Tror du det kommer va smockat där nu? Rent o fint nu då i lägenheten ey? :P hare gött, och överväg ÖB på onsdag, om det är öppet. typ förmiddag. pöössa!

http://donkens.blogg.se

 
DONKEN

DONKEN

23 december 2009 13:25

jaaa gör det! Länka på FB alltså. Skriv nåt roligt där med typ eh.. ja nåt ku. ;) eller nåt snällt. Eller elakt, men de är ju inte snällt. ju.. :P hähä. pössa! ps. trånar efter emlans nya blogginlägg lite nu. Vill vill vill! :D pöss

http://donkens.blogg.se

 
Ingen bild

Fattar inte att det blev så..

23 december 2009 22:10

Snälla hör av dig :'( Du vet att jag inte är den som är den.. Låt mig inte förlora dig, du betyder så mycket för mig..

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emelie Holmgren - 10 oktober 2011 12:54

Tja! Jag har varit ledig lördag, söndag och nu måndag.. och jag är så uttråkad! Min sambo jobbar så jag sitter för de mesta hemma själv :(   Men i lördags fick jag ett ryck så jag bestämde att när Robert kommer hem vid halv fyra så åker vi ti...

Av Emelie Holmgren - 6 oktober 2011 12:48

Hejsan   Igår hade jag min kompis på brevidgång på mitt jobb, vi skulle ha rast och hon skulle lämna mig med bilen hos mig. när vi är en bit längre bort från min lägenhet ser vi hennes cykel som varit stulen ett par månader, ihop låst med en anna...

Av Emelie Holmgren - 25 juli 2010 21:58


vi får se vad framtiden har att ge, nu är det tiden som avgör... ...

Av Emelie Holmgren - 25 juli 2010 09:20

Har du lärt dig att stå vid ditt ord? Sånt imponerar mer än ett leende Här är ett avtryck som sitter längre än det du redan gjort..                                               KENT- Avtryck Och jag drog med dig i mitt fall Och sen gled jag b...

Av Emelie Holmgren - 24 juli 2010 22:33

En stilla natt. En ensam solnedgång. En tystnad. Ett tomrum bara ljudet av en klocka som tickar. tiden går, men står stilla. Ensamt, tyst, overkligt. __________________________________________________ ...

Ovido - Quiz & Flashcards