Direktlänk till inlägg 7 januari 2010

Alltid Emelie

Av Emelie Holmgren - 7 januari 2010 01:33

Nu har jag tänkt över allt..

och jag gör som så att jag ska chilla lite på läget o bara ta det lugnt typ. Jag måste göra mer saker för min egenskull. Inga löften just nu inte. klarar inte det. Funkar inte så.


Men man kan inte låta bli att fundera..


Men det e så det får bli.


Jag e jag, så är det, även hur jag mår. kom ihåg de.


De e så asså. Men jag åker nog hem till värnamo imorgon för säkerhetsskull. Kan ju inte stanna här. Ljungby har någon konstig effekt på mig nu förtiden. kan nog vara att jag känner inte att jag hör hemma någon stanns där, knappt någonstans att sova. Vill bara hem hela tiden. alltså till min trygga, fina, sköna lägenhet. Jag e något just nu jag inte vet va de e. en människa i knas typ. vet ej vad jag ska säga. Absolut inte som innan. inte som för 1 ½ år sedan, då jag

t. om kunde använda mig av ordet Lycklig. för jag va lycklig. Men vet i fan va som hände sen. Men jag tror ändå på att hitta lyckan :)


låtar just nu:

http://www.youtube.com/watch?v=ZQ2nCGawrSY&feature=fvst

http://www.youtube.com/watch?v=JWofQTAhUKA

http://www.youtube.com/watch?v=DGkpxKw_eOA

http://www.youtube.com/watch?v=-FCKt0cdu6s

http://www.youtube.com/watch?v=QBWpWSKjTbU


Där har ni lite o bita i så länge.. Jag ska iaf fundera vidare o kolla in ett par böcker mamma ha lånat mig.


Dags o dra sig till sängen. i Ljungby. så e de.


Chao.

Er egen Emelie

 
 
DONKEN

DONKEN

7 januari 2010 16:28

my own ämlan. kommit hem till stan hit än då? du får komma hit på kaffi om du vill.
Lasse är o handlar just nu.. Jag har skrivit lite om min hemska jobbiga helvetiska miorron nu, kanske nåt som kan pigga upp dig. hääh.., pöss på munnet. o kaffe.

http://donkens.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emelie Holmgren - 10 oktober 2011 12:54

Tja! Jag har varit ledig lördag, söndag och nu måndag.. och jag är så uttråkad! Min sambo jobbar så jag sitter för de mesta hemma själv :(   Men i lördags fick jag ett ryck så jag bestämde att när Robert kommer hem vid halv fyra så åker vi ti...

Av Emelie Holmgren - 6 oktober 2011 12:48

Hejsan   Igår hade jag min kompis på brevidgång på mitt jobb, vi skulle ha rast och hon skulle lämna mig med bilen hos mig. när vi är en bit längre bort från min lägenhet ser vi hennes cykel som varit stulen ett par månader, ihop låst med en anna...

Av Emelie Holmgren - 25 juli 2010 21:58


vi får se vad framtiden har att ge, nu är det tiden som avgör... ...

Av Emelie Holmgren - 25 juli 2010 09:20

Har du lärt dig att stå vid ditt ord? Sånt imponerar mer än ett leende Här är ett avtryck som sitter längre än det du redan gjort..                                               KENT- Avtryck Och jag drog med dig i mitt fall Och sen gled jag b...

Av Emelie Holmgren - 24 juli 2010 22:33

En stilla natt. En ensam solnedgång. En tystnad. Ett tomrum bara ljudet av en klocka som tickar. tiden går, men står stilla. Ensamt, tyst, overkligt. __________________________________________________ ...

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards