Alla inlägg den 2 januari 2010

Av Emelie Holmgren - 2 januari 2010 14:56

Hejsan


Jag har en sådan jävla otur hela tiden. tror ni inte jag blev av med plånboken på nyår. Faan med. hade ca 1000:- där i plus alla kort. gymkort, icakort, ID, kortet till skolan, harryskortet! Faan allt e borta. skit med. Blir så jäävla arg. kan folk inte hålla i sina egna saker. jag kommer ju bli paranoid. har ju blivit av med mobil och cykel för bara 2 månader sedan. och i januari förra året va de någon som snodde min jacka på idrotten.


Men som mamma sa. Det e ju bättre o bli av med dom 1000:- än att bli mördad som den 18 åringen blev. Jag finns ju här iaf.


Va nog det snällaste jag hört av min mamma :P


har inga pengar. kan inte ens ta mig hem. lr tillbaka. Min bror erbjöd mig att låna 500 kr. de va snällt iaf.


Men jag ha iaf ett tips på vem förövaren e. o jag ska följa upp de lite...


Ska ringa polisen o sånt sen med. Orka inte nu iaf. Har inte ätit något ännu o mamma skulle laga mat snart, men hon e ju förjävla seg. duscha o sånt med, sen ska jag umgås med pamme o gänget.


De e niice. ha alltid kul, flumma och skratta :P

Kan ju ändå inte simma för koretet e borta. sur som fan e jag.


Ville bara få ur mig de.


Tack och hej.

Chao.

E.H

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards