Alla inlägg den 3 januari 2010

Av Emelie Holmgren - 3 januari 2010 11:34

Heej :)


I mitt förr inlägg va jag rätt upprörd över min plånbok och att den blivit stulen. Men hör o häpna! igår när jag va hos Lindah och spelade spel, drack någon öl med goda vänner och hade jätte trevligt. då ringer wicky (från harrys för er som inte vet) och berättar att de fått in den där på Harrys :) ååh jätte glad blev jag. gick dit och hämtade den, men de va bara typ 4 kort i den, alltså inte alla som jag hade.


Senare möter jag upp resten av gänget nere på chaplins. vi sitter där o snacka, snacka med annat folk osv. roligt roligt. Sedan ringer mor min och berättar att polisen precis varit där och lämnat resten av min kort som de hade hittat under någon bänk. så nu fattas bara pengarna 1000:- , ett presentkort på maxi på 100:- och kortet till att komma in på skolan. Men de kan jag leva med. fick ju ändå tillbaka de andra korten :)


Till något helt annat nu. Det e ju sjukt jobbigt va huden blir dålig när de e så här kallt ute. såg nu när jag gick upp att jag fått torra fläkar på kinderna och jag ha fått finnar! typ vid hårbotten, men än då. (aja min blogg jag måste få vara lite sånhär)


När jag väntas hem till värnamo får vi se, och hur länge får vi också se :)


Niice att min tur ha börjat komma tillbaka också.


Ha det gott där ute nu alla glad!

Chao

Busigaskuttan

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards