Alla inlägg den 10 oktober 2011

Av Emelie Holmgren - 10 oktober 2011 12:54

Tja!

Jag har varit ledig lördag, söndag och nu måndag.. och jag är så uttråkad!

Min sambo jobbar så jag sitter för de mesta hemma själv :(


Men i lördags fick jag ett ryck så jag bestämde att när Robert kommer hem vid halv fyra så åker vi till växjö och lämnar in min tele. och shoppa lite på grand samarkand. då måste jag vara klar när han kommer eftersom det tar va 40 min att åka dit och allt stänger klockan 18.00 på helger.. så jag tog mig en dusch och la i silverschampoo, och va tror ni inte då mitt hår blir!? Lila!! gaah, det var ju inte ill lila som denna texten, utan skymtade av lila, men tillräckligt så att det skulle störa mig.. men men hader brottom så de fick vara så. och inte nog med de.. jag hittade inte kvittot till min mobil!


Men vi tog med alla pärmar där de tänkas kunna vara.. men hittade inte trotts allt lettande under bilresan.. Men när vi kom till MediaMarkt så gick de bra ändå trots jag inte hade kvittot. Hade lämnat in den en gång innan så dom kunde hitta den i datorn :)

Dem hade tyvärr ingen låne telefon inne, så jag lånde en av mamma senare, nån gammal nokia =/



Sen shoppade vi ca en timme på grand samarkand, men de kan jag lägga upp lite senare med bilder :)


//Emelie

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards