Alla inlägg den 24 februari 2010

Av Emelie Holmgren - 24 februari 2010 13:56

Tja tja!

Sitter på praktiken nu igen. börjadkl. 12.30 idag slutar 22.30 ska åka till forsheda vid 15.30 och sara db ska med också xD

Jag och BF-praktikaneten har suttit och pärlat idag igen :P så nu har jag ett till armband ;D Haha BF- praktikanten xD hennes nya namn nu :p


Igår kom Pappa, henrik och Boing och hämtade lite flyttsaker. Idag kommer dom med släp och hämtar soffa, bord och hyllor mm. men de får hämta det när jag inte e hemma eftersom jag inte kommer förens sent ikväll.


Åhh guud. såg nån Grey´s anotomy igår!? Det va jättespännande. synd att jag missa det idag. men när jag flytta till ljungby ska jag sno pappas dator och titta på internet. mamma o pappa har inte 5:an och jag ska ju bo hos föräldrana typ en vecka.


nej nu ska jag gå och göra något annat.

Tjao Tjay

Emmzi!

Ovido - Quiz & Flashcards