Alla inlägg den 22 februari 2010

Av Emelie Holmgren - 22 februari 2010 14:34

Hej igen..


Usch jag är så förkyld! men det är nice att de är så lugnt här på praktiken.

Skiftar mellan datorn och ligga i soffan o titta på mtv.

Min handledare har semester denna veckan och hon jag skulle vara med egentligen är sjuk, så jag får vara med någon anna snubbe. hon som var sjuk har också en praktikant från bf som är här också.


Gick upp klockan 06.15 idag, de är inte OKEJ!

Haha nää men det är lugnt. Tycker det är rätt nice att stiga upp tidigt om man kommer isäng relativt tidigt dagen innan. nästan så man skutta upp till sitt kaffe och "vakna med the voice" :P


Som sagt efter praktiken ska jag bort till Annelie. Sedan ska Jonathan hämta mig för att följa med mig hem och titta på Film för han är depp o pisst på sitt jobb idag. Får trösta lilla pojken. han kan käka upp mina kladdkake ballerina för jag ska inte ha något mer sån skit nu. Jag lääängtar till ljungby så jag kan simma igen!


Har blivit en rund köttbulle som blöder choklad. äckligt. men Ljungby = träna!

Har gjort det innan och kan göra de igen. 25 kg på 6 månader ;D

Haha vet att alla inte tkr de är okej. men vi har olika sätt att definera må bra på.


Nu kommer det folk..

De va sara!! :D yeeey!

Bye

Emelie

Av Emelie Holmgren - 22 februari 2010 10:25

Hejsan

Ojj. det var länge sedan jag var ine och skrev. Har haft massor o göra o fixa.

Just nu e jag ute på praktik på en fritidsgård i värnamo. 3 veckor ska jag vara ute.

Efter dessa 3 veckor ska jag och klassen till Idre på vinterfjälls utbildning. åka 3 olika sortes skridor i en vecka alltså.


Men det som stressar mig mest just nu e att jag ska flytta på söndag! Till Ljungby.

Ska flytta till ett studnetboende område där jag har min pamme i närheten. Men har inte hört av lj-bostäder om när jag kan komma o skriva på kontraketen ännu, och hur ska jag hinna med att flytta och flyttstäda mitt i all praktik?


aja, det löser sig alltid.


Efter praktiken ska jag hem till Annelie http://donkens.blogg.se för att hämta en badrumshyllgrej som jag ska få av henne :) blir kanske lite kaffe också? :P


Tjao tjao

Emlan

Ovido - Quiz & Flashcards